Vorige week besteld en op donderdag geleverd Werd een dag van te voren gebeld . En zijn netjes op tijd . Alles ook netjes verpakt.

Netjes en snel geleverd zonder gedoe.

Volgende dag al contact en meteen geleverd. Zeer correct.

Een Top bedrijf met kwaliteit en kwantiteit.

Goede en snelle service met veel ervaring en oplossïngs gerichte hulp.

Super Snelle Levering

Gebeld over levertijd dakraam. Kan morgen al was het antwoord. Zelfde dag bestelling geplaatst. Volgende dag 7.30 geleverd. En dit alles voor een nette prijs! .

Snel en correct

Mijn bestelling werd keurig en heel snel geleverd. We hebben ze intussen laten plaatsen en zijn tevreden over de ramen prima budgetvriendelijke oplossing voor ons.

keurig op tijd

netjes afgeleverd

Goede informatie waarop je keuzes kunt maken

2 dakramen gekocht als vervanging voor Velux ramen. De site geeft uitgebreide informatie om de juiste keuzes te maken. Levering compleet en volgens afspraak.

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit verhouding

Snelle levering en prima prijs-kwaliteit verhouding

originele gordijn

Het originele rolgordijn werdt geleverd past goed en snel geleverd en goedkoper dan elders

Mooi product, zelf makkelijk te plaatsen.Goede handleiding.

Erg blij met het dakraam! Mooi product, keuring afgewerkt en voordelig in aanschaf. Zeer tevreden!

Snelle levering en goede service

Ze hebben veel maten op voorraad en kunnen dus snel leveren. Ik werd netjes een dag voor levering gebeld over het levermoment en tijdstip.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Wij hebben inmiddels 3 dakramen aangeschaft, 2 stuks zelf opgehaald (er was haast bij geboden) en 1 (gratis) laten bezorgen. Fijne medewerkers, goede service!

2 horen besteld en passen perfect. 2e levering was iets mis mee maar dat is na een e-mail keurig opgelost.

Geweldig meegedacht

2 oude dakramen voorzien van rolgordijnen . Maten van oude dakramen waren niet te vinden. Dakraam.nl heeft meegedacht. Precies op maat kwamen ze biinnen

Goed advies en kwaliteit

Het advies wat ik kreeg was om een ander dakraam te nemen dan mijn keuze, omdat het eigenlijk geen prijsverschil was en betere kwaliteit. Helemaal tevreden.

Alles super snel geleverd!

Ik heb al diverse malen dakramen besteld bij dakraam.nl. Altijd snel geleverd en de chauffeur is heel vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader. Wij hebben ca 10 dakramen van Fakro, de open/dicht hendel zit onderin. Dat is heel handig. Ook een Velux maar die zitten aan de bovenkant en daar kan je lastig bij

Perfecte service

Fijn dat de medewerker/eigenaar de moeite nam om persoonlijk terug te bellen. Daarna adhv wat critische cijfers en letters via de leverancier het type raam weten te achterhalen voor me. En vervolgens een perfect passende verduisterd rolgordijn af te leveren voor een nette prijs. Ik zeg TOP

Mooi raam goed verpakt en netjes door eigen vervoerder geleverd. En de prijs zeker waar voor je geld. Goede beschrijving. Kortom ik ben zeker erg tevreden.

Van bestelling tot levering goed

Ik bestel al jaren verschillende producten bij Dakraam.nl voor een mooie prijs en dat gaat vanaf het bestellen tot de levering gewoon goed.

Goede dakramen en bijpassende rolgordijnen. Makkelijk te plaatsen. Toen mijn gordijn kapot was gegaan, werd er kosteloos een nieuwe opgestuurd. Telefonisch goed te bereiken en vriendelijk te woord gestaan.

Snelle levering en alles klopte wat ik besteld had

Bezig met een dakraam wat vernieuwd moest worden AFM 114x98 niet verkrijgbaar bij velux, maar wel een vervanger gevonden bij DAKRAAM.NL. Duidelijke site en snelle levering. TOP

Onvoldoende

Ik heb meerdere keren gebeld en uitleg gegeven dat het product niet correct was. Degene die ik heb gesproken stond er niet voor open dat er een fout was gemaakt. Dat was nl niet mogelijk ging altijd goed. Heb opnieuw iets moeten bestellen en betalen wat ik niet correct vond Heb opnieuw een foto gestuurd en contact gezocht Kreeg een andere medewerker aan de lijn die het wel goed begreep die heeft het meteen recht gezet, en mij toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Dat was zeer correct en prettig.

positief

Vlotte verzending , goed bereikbaar voor contact, vriendelijk en goed geprijsde producten.

Snelle levering en zag er zo uit als beschreven

Alles oke.

Zie titel